obsługa klienta

czas i koszty dostawy

sposoby płatności

zwroty i reklamacje

eko wysyłka

czas i koszty dostawy

Termin realizacji zamówienia wynosi od 3 do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. 

Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas doręczenia przesyłki.

Wysyłki są realizowane za pośrednictwem firmy InPost, w czasie od 1 do 3 dni roboczych. Kwota wysyłki dla danej opcji jest stała, niezależnie od ilości zamawianych produktów.

  • Paczkomaty Inpost - 14 zł;
  • Kurier Inpost - 17 zł;
  • Kurier Inpost, pobranie - 24 zł;
  • Kurier DPD - 17 zł / 1-3 dni;

  • Kurier DPD, pobranie - 24 zł / 1-3 dni;

Dokładam wszelkich starań, żeby zamówienie trafiło w Twoje ręce jak najszybciej.

Otrzymasz wiadomość e-mail, z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji oraz terminem wysyłki towaru.

sposoby płatności

W sklepie lenamar.pl dostępne są następujące sposoby płatności:

  • za pobraniem przy odbiorze wysyłki;
  • przelewem na konto bankowe sklepu (w tytule przelewu należy podać  numer zamówienia). 

       Lena Mar Marlena Twardowska, ul. J.Nowaka-Jeziorańskiego 51/150 03-982 Warszawa, mbank 22 1140 2004 0000 3002 7976 2711;

  • płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24;

 

W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Jeżeli w tym czasie nie otrzymam wpłaty zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Realizację zamówienia rozpoczynam w momencie zaksięgowania wpłaty.

eko wysyłka

Staram się, żeby cały proces wysyłki towaru był możliwie najmniej obciążający dla środowiska:

  • wykorzystuję koperty papierowe lub używane wcześniej kartony;
  • staram się nie używać taśmy foliowej, wyjątek to sytuacja kiedy muszę zabezpieczyć etykietę adresową przed zamoknięciem;
  • do pakowania ceramiki czasem używam folii z odzysku;
  • fakturę dotyczące sprzedaży wysyłam na podany przez kupującego adres e-mail;
  • wszystkie niezbędne informacje dotyczące użytkowania produktów znajdują się w opisie na stronie internetowej, dzięki czemu etykiety są małe, zużywamy mniej papieru.

zwroty i reklamacje

Odstąpienia od umowy możesz dokonać do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. 

  • Wypełnij formularz odstąpienia od umowy i wyślij go drogą mailową na adres: marlenatv@gmail.pl, w tytule wiadomości podaj numer zamówieni którego dotyczy zwrot. 
  • Możesz też wysłać formularz zwrotu formie papierowej wraz z odsyłanym towarem na adres siedziby firmy: Lena Mar Marlena Twardowska, ul.J.Nowaka-Jeziorańskiego 51/150, 03-982 Warszawa,
  • pobierz formularz: plik PDF lub Word 
  • Koszt przesyłki pokrywa zwracający.
  • Informacje dotyczące prawa do odstąpienia od umowy znajdują się też w regulaminie

 

 

Niezgodność towaru z umową (reklamacje) można zgłaszać: 

pisemnie na adres: Lena Mar Marlena Twardowska, ul.J.Nowaka-Jeziorańskiego 51/150, 03-982 Warszawa, lub drogą mailową na adres: marlenatv@gmail.com.

W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej ze świadczonymi przez Usługodawcę usługami. Reklamacje będą rozpatrywane przez Usługodawcę w terminie 14 dni.

Procedura reklamacji:

  • wydrukuj formularz reklamacyjny lub wypełnij wersję online, koniecznie podając szczegółowy opis wady,
  • odeślij towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres: Lena Mar Marlena Twardowska, ul.J.Nowaka-Jeziorańskiego 51/150, 03-982 Warszawa,  możesz też przesłać formularz reklamacyjny drogą mailową na adres: marlenatv@gmail.com, w tytule wiadomości podaj numer zamówieni którego dotyczy reklamacja. Klient odsyła reklamowany produkt na swój koszt.
  • pobierz formularz : plik PDF lub Word
  • W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego i uzgodnimy rozwiązanie: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  • Informacje dotyczące reklamacji znajdują się też w regulaminie

marlenatv@gmail.com

czas i koszty dostawy

zwroty i reklamacje

sposoby płatności


regulamin

polityka prywatności

Copyright © 2022 lena mar
Strona zrobiona w kreatorze stron internetowych WebWave